سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سپتیک تانک | تصفیه فاضلاب ، قیمت سپتیک تانک پلی اتیلن

صفحه خانگی پارسی یار درباره

مفهوم سپتیک تانک

امروز میخواهیم در مورد دستگاهی صحبت کنیم که توانسته انقلابی عظیم در تکنولوژی و صنعت تصفیه فاضلاب ایجاد کند.

نام این دستگاه سپتیک تانک است.

مفهوم سپتیک تانک

سپتیک تانک دستگاهی است که با انبار کردن فاضلاب در داخل محفظه خود ابتدا لجن ها را روی همدیگر انباشته میکند و بدلیل اینکه داخل سپتیک تانک بی هوازی است، میگروارگانیسم هایی با نام علمی هتروتروف باعث تجزیه فاضلاب داخل مخزن سپتیک تانک میشود.
ناگفته نماند که این انباشتگی مواد فاضلابی روی هم باعث میشود ک مواد جامد در ته سپتیک تانک بماند و پساب بدلیل چگالی پایین در بالا بماند و به مرور یه جداسازی هم صورت پذیرد.
این پساب که عاری از هرگونه مواد جامد است، بهترین منبع برای آبیاری زمین های کشاورزی میباشد تا کشاورزان از آبهای زیرزمینی برای آبیاری محصولات خود استفاده نکنند.

سپتیک تانک پلی اتیلن

این نوع سپتیک تانک یکی از انواع مختلف سپتیک تانک های تولید شده بوده که بدلایل زیادی مدنظر خریداران محترم می باشد . سپتیک تانک پلی اتیلن همانطور که از نام اش پیداست ، از مواد اولیه پلی اتیلنی ساخته شده است . حال این مرغوبیت مواد پلی اتیلنی بوده که میتواند از استحکام و قابلیت دفن بودن سپتیک تانک پلی اتیلن را ثابت کند . چون همانگونه که میدانیم اکثر مشتریان میخواهند سپتیک تانک پلی اتیلن را در اعماق زمین دفن کنند. این دفن سپتیک تانک پلی اتیلن در زمین مستلزم یکسری خصوصیاتی میباشد که در آینده در خصوص آن بحث خواهیم کرد .

سپتیک تانک آماده                         

منظور از سپتیک تانک آماده به مخزن - دستگاهی گفته میشود که بتوانیم در کارخانه تولید کرده و فقط در محل پروژه جاگذاری و آماده بهره برداری باشد .

این نوع سپتیک تانک ها میتوانند از جنس فایبرگلاس یا پلی اتیلن نیز باشند . البته جنس این سپتیک تانک بر حسب نیاز مشتری میتواند متفاوت تولید گردد. مثلا اگر بخواهید در روی زمین مستقر و راه اندازی کنید بهتر است از سپتیک تانک فایبرگلاس استفاده کنید . چرا که این نوع سپتیک تانک نمی تواند هیچگونه بار ترافیکی را تحمل نماید .

اما اگر از سپتیک تانک پلی اتیلن میتوانید در زمین دفن کنید و حتی روی بخش دفن شده ، عبور و مرور نیز انجام پذیرد. چرا که این نوع سپتیک تانک میتواند فشار بالای انباشتگی خاک را تا مرز 64 کیلونیوتن را تحمل نماید .

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید سپتیک تانک - سپتیک تانک آماده - سپتیک تانک پلی اتیلن - سپتیک تانک اماده با شماره تماس 02188721092 ارتباط برقرار کنید