سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سپتیک تانک | تصفیه فاضلاب ، قیمت سپتیک تانک پلی اتیلن

صفحه خانگی پارسی یار درباره

سپتیک تانک - سپتیک تانک آماده

برای اینکه بخواهیم مخزن ؛ دستگاه سپتیک تانک تهیه کنیم ، به چه نکاتی باید توجه کرد ؟ ؛ پارامترهای مهم در خرید سپتیک تانک چه نکاتی است ؟
امروز میخواهیم در مورد ویژگی های مهم و قابل توجه سپتیک تانک بحث کنیم.
با ماهمراه باشید.

در ابتدا باید بدانیم سپتیک تانک چیست ؟

سپتیک تانک

سپتیک تانک دستگاهی است برای به دام انداختن مواد فاضلابی و نگهداری در مخزن سپتیک تانک و تبدیل مواد فاضلاب به پساب و راهی کردن این پساب به اگوی شهری ( فاضلاب شهری ) یا چاه جذبی. به دام انداختن و نگهداشتن مواد فاضلاب در مخزن سپتیک تانک باعث شده است که به سپتیک تانک ، واژه انباره فاضلابی هم اطلاق شود. چرا فقط مواد فاضلاب تولید شده به داخل این مخزن ریخته میشود .

نوع دیگر سپتیک تانک

سپتیک تانک فاضلاب در واقع همان سپتیک تانک است که برای بیشتر توصیف کردن دستگاه سپتیک تانک به آن سپتیک تانک فاضلاب میگویند . این نوع سپتیک تانک که غالبا میتواند از جنس پلی اتیلن یا فایبرگلاس و یا تی بتنی نیز باشد که هرکدام برحسب نیاز مشتری نیز تولید میشود ، همانند سایر سپتیک تانک های تولید شده برای تصفیه فاضلاب استفاده میشود .

سپتیک تانک پلی اتیلن

این نوع سپتیک تانک یکی از بهترین انواع یا بهتر است بگوییم پرفروش ترین نوع سپتیک تانک در بین اغلب مشتریان کشور، سپتیک تانک پلی اتیلن است . چرا که جنس سپتیک تانک پلی اتیلن از پلی اتیلن مرغوب ( HDPE 100) که مرغوب ترین ماده اولیه پلی اتیلن میباشد ؛ تولید میشود .

سپتیک تانک آماده

همانطور که مستحضرید همه چیزهای که ما میخواهیم بخریم یا تهیه کنیم دارای یک قیمت ثابت و پایه نیستند . حتی امکان مرغوبیت بالا هم در تمام فروشندگان یکسان نیست. در خصوص سپتیک تانک همن این موضوع صادق است . ولیکن شرکت  فنی مهندسی ناب زیست با داشتن کارشناسان مجرب و کارآمد این نوید و مژده را به شماخریداران و متقاضیان عزیز میرساند که قیمت سپتیک تانک ارائه شده توسط این شرکت بهترین و عادلانه ترین قیمت سپتیک تانک نسبت به سایر رقبا میباشد .

پس برای استعلام قیمت سپتیک تانک کافیست با شرکت ناب زیست تماس گرفته و بصورت رایگان از مشاورین ما سوالات در خصوص سپتیک تانک را دریافت کرده و بروزترین قیمت سپتیک تانک را بدست آورید.