سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سپتیک تانک | تصفیه فاضلاب ، قیمت سپتیک تانک پلی اتیلن

صفحه خانگی پارسی یار درباره

مشخصات فنی سپتیک تانک

منظور از مشخصات فنی سپتیک تانک چیست ؟

خب در اینجا چندین تعریف یا به اصطلاح جواب برای این سوال مطرح کنیم . 

اولااینکه وقتی بحث در مورد مشخصات فنی سپتیک تانک به میان میاد ، اولین پاسخ میتواند در خصوص کیفیت و مرغوبیت جنس تولیدی سپتیک تانک میباشد. 

مشخصات فنی سپتیک تانک

 مثلا در سپتیک تانک پلی اتیلن که عموما به رنگ سیاه هم نیز میباشد؛ در اکثر مواقع بایستی در داخل خاک دفن شود. حال طبق قانون مکانیک وقتی در داخل زمین سپتیک تانک را دفن میکنیم، با ریزش خاک روی دستگاه | مخزن سپتیک تانک فشاری از روی تلنبار شدن خاک بروی سپتیک تانک و کناره ای سپتیک تانکف فشاری به سپتیگک تانک وارد مبشود. حال سپتیک تانک تولید شده در شرکت مهندسی ناب زیست بدلیل استفاده از مرغوبترین مواد اولیه  هیچ گونه جایی برای ایجاد مشکلات وارده از جمله : شکستگی بر اثر برخورد اجسام نوک تیز در داخل خاک مثل سنگریزه ها ، ترک خوردگی بر اثر فشاره وارده ازکناره ها ، سوراخ شدگی و خوردگی بر اثر محیط اسیدی موجود در داخل مخزن | دستگاه ؛ انباره فاضلابی سپتیک تانک و .... نیز میتوان نام برد .

یکی از راهکارهای غیر اصولی که متاسفانه توسط سایر شرکتها در تولید سپتیک تانک اتخاذ میشود ، استفاده از گرانول در تولید سپتیک تانک نیز میباشد . این کار باعث صرفه جویی در وقت تولید سپتیک تانک ، استفاده از مواد پلی اتیلن خالص و ... نیز شده که باعث میشود نظر مشتریان در خصوص خرید سپتیک تانک را نیز مختل کند .

ولی شرکت ناب زیست به جدیت به شما این یقین را میدهد که سپتیک تانک تولید شده توسط شرکت ناب زیست هیچگونه مشکلی را برای شما به وجود نخواهد آورد . تا جاییکه که شما بعد 50 سال باز هم همان راندمان کاری از سپتیک تانک ناب زیست را خواهید دید .